lørdag den 1. september 2012

Det der med farver....

Jeg elsker farver. Og selvom her er hvide vægge og hvide + sorte møbler, så findes her ret så mange farveklatter rundt omkring. Men det begynder at irritere mig lidt - det er som om mine øjne trænger til lidt ro fra farverne....Vil gerne have det lidt mere sort/hvidt...Så har været igang med spraymaling idag. Noget af det farvede har fået en gang sort spray! Alt lige fra stole til små skåle :-) Får skudt lidt billeder af det i morgen...

Min sofa er brun. En (efter min mening) ret fed sofa fra BoConcept, som også kostede pænt meget. Indtil nu har jeg haft farvede puder i den. Men trænger også til lidt ro i sofaen. Synes bare ikke sort/hvid passer så godt til brun - eller hvad?? Er det bare at springe ud i det ???

Ingen kommentarer:

Send en kommentar