søndag den 3. februar 2013

Okay ...

Okay - tid til opdatering fra Hulen-Min...
 
Vi har fået skudt 2013 godt igang. Årets første måned er FLØJET afsted!
Vi nød en skøn lang juleferie - og nu er vi alle godt igang.
Fra i morgen er jeg oppe i tid igen på mit arbejde - det har fan'fisme været dejligt med de 3 måneder på 25 timer -men det kan jeg jo desvære ikke leve af - ØV!
 
Her lidt billeder fra vores weekend :
 
Fra fredag til lørdag var Jonas og Kathrine hos deres far. Jeg havde mine 3 skønne veninder fra Folkeskole-tiden til middag, snak og max hygge! Før vi fik set os om, var klokken 01:30 - Priser mig lykkelig for at have gode gamle veninder i mit liv !!
 

 
I aftes havde vi besøg af vores dejlige venner/genboer Michael, Mikkel og Mille. Vi guffede kinesisk take-away og så MGP sammen - Også en smadder hyggelig aften :-)





 
 
 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar